3 účinné rady, ako zlepšiť kvalitu spánku!

Spánok je jedna z najdôležitejších aktivít, ktoré sú potrebné pre naše celkové zdravie. Nebudeme si klamať, bez spánku to jednoducho nejde. Organizmus nemá energiu na vykonávanie funkcií, a to, samozrejme, ovplyvňuje naše zdravie. Existuje však niečo, čo skvalitní každodenný spánok?

Či už patríte medzi ľudí, ktorí trpia nespavosťou alebo len jednoducho chcete povýšiť spánok na iný level, máme pre vás ideálne riešenia. Prinášame vám 3 účinné rady pre kvalitný spánok, vďaka čomu budete fungovať počas dňa oveľa lepšie.

Vsaďte na prírodné produkty!

Ideálnou voľbou sú doplnky stravy, vitamíny či minerály. Ide o prírodné produkty, ktoré vám nejakým spôsobom neuškodia, práve naopak. Váš spánok povýšia na inú úroveň, a tak aj celkovú imunitu a fungovanie organizmu. Skvelým tipom je cédrový olej, ktorý sa považuje za terapeutický prípravok. Napomáha liečbe rôznych ochorení, a tiež odstraňuje únavu. Pre podporu prirodzeného spánku, duševnej pohody a optimálna relaxácie je dobrou voľbou prípravok Tryptosen Spánok od Naturvity (viac o produkte tu).

Krása a zdravie sú odvetvím, ktoré je v dnešnej dobe častokrát spomínané. Práve do tohto sektoru patria všetky výživové doplnky, vitamíny a minerály. Neváhajte a vyskúšajte z množstva ponúkaných produktov, ktoré priaznivo pôsobia nielen na spánok, ale aj na celý váš organizmus.

Dôležitá je disciplína

Čo sa týka kvality spánku, veľmi podstatná je disciplína. To znamená, že by ste mali chodiť spať vždy v rovnakom čase, a to sa týka aj vstávania. Ide o tzv. vnútorné hodiny. Vďaka ich upraveniu sa zlepší celková kvalita spánku. Taktiež sa odporúča večer nezatiahnuť závesy a zobúdzať sa spolu s denným svetlom.

Vyhnite sa spánku uprostred dňa

Množstvo ľudí si po škole, práci, či len tak poobede dopraje svoj odpočinok. V prípade, že chcete zlepšiť kvalitu spánku, odporúča sa nespať počas dňa. Vysvetlenie je jednoduché. To, že si cez deň prostredníctvom spánku dobijete energiu znamená, že v noci môžete trpieť nespavosťou. Ak však patríte medzi ľudí, ktorí to jednoducho potrebujú, skúste minimálne obmedziť dĺžku spánku cez deň.

Add comment