Užitočné prechádzky: Chôdza je účinná pri strate hmotnosti

Dnes je viac než kedykoľvek predtým obľúbený zdravý životný štýl, správna výživa a krásna štíhla postava. Stále viac ľudí sa snaží dosiahnuť ideálne proporcie tela, absolvovať vyčerpávajúce tréningy a stravovať sa s diétami. Ale odborníci hovoria: Môžete to dosiahnuť a schudnúť bez stresu, v ľahkej a nenákladnej forme fitness – rýchlou chôdzou.

Výhody rýchlejšej prechádzky

Ak chcete úspešne schudnúť, musíte pravidelne cvičiť. A fyzické cvičenia musia nutne obsahovať nielen silový tréning, ale aj kardio. Dlho sa predpokladalo, že ide o najlepšie kardiologické zaťaženie. Vedci však dokázali, že rýchla chôdza nie je menej efektívny spôsob, ako schudnúť. Preto by ste si jej mali, pokiaľ možno, dopriať čo najviac. Pekné dámske mokasíny vám to umožnia veľmi rýchlo.

Užitočné informácie

Každodenná prechádzka pešo a intenzívnym tempom pomáha spáliť kalórie nie menej úspešne ako ranná a večerná joga. Rýchla chôdza je pre chudnutie oveľa lepšia, ako samotný beh, pretože netrpia kĺby.

Chôdza na čerstvom vzduchu

Okrem spaľovania tuku má bežná chôdza aj ďalšie výhody: Posilňuje srdce, krvné cievy a nervový systém, zlepšuje krvný obeh v tkanivách, normalizuje stav pohybového systému, svalovinu nôh a sedacích svalov a tiež má pozitívny vplyv na spánok a náladu. Chôdza pre chudnutie je jednou z najbezpečnejších a najefektívnejších metód liečby tela. Musíte mať ale pohodlné tenisky slip on.

Ďalšou pozitívnou kvalitou chôdze je to, že sa dá praktizovať takmer vždy a všade. Preto nie je nutné chodiť do posilňovne alebo fitnescentra. Stačí sa dostať do najbližšieho parku alebo štadióna a začať trénovať.

Kto však nemá čas a možnosť odísť z práce alebo opustiť dom, existuje aj alternatíva – chôdza na mieste. Tento druh fyzickej aktivity je pri strate hmotnosti a regenerácii celého organizmu tiež veľmi a rovnako účinný. Skúste sa presvedčiť, navyše je to všetko zadarmo!

Add comment